25 årsfest

2009-06-28 @ 12:06:32

Förlåt för dålig uppdatering på sista tiden från min sida. Har helt enkelt inte hunnit med. Dessutom vill jag inte sitta inne i detta underbara väder. Men idag kände jag att jag var tvungen.

I torsdags kunde jag tyvärr inte vara med och fira Paulina. Hade avslutning med fotbollen.

I fredags kunde jag inte festa med mina brudar heller, för då var jag bjuden på 25 årsfest. Sarah Björkman fyllde år och det firades med en hel del andra brudar. Trodde dock att jag skulle känna mig väldigt liten. Men det gick ganska bra ändå. Visst var det grupperingar, men det känns det som det alltid blir när det är tjejer. Vi träffades i alla fall vid 19.00 i källängen för att grilla och ha det mysigt. Sarah hade köpt massor från egen ficka. När vi kom bjöds vi på bål, med jordgubbar och vindruvor i. Riktigt smarrigt! Hon bjöd även på grillspett och potatissallad. Hon är bara för gullig! Jag är dålig på presenter, gav henne därför en vinflaska. Det funkar alltid?

Måste bara berätta en rolig händelse. Efter att vi grillat klart vid källängen, satte vi oss på filtar nedanför. Då kom ett killgäng på fyra pers och satte sig runt grillen (nämner inga namn). Sedan när de gick iväg märkte någon av tjejerna att det saknades grejer. De sprang efter killarna och bad om att få kolla i deras väskor. Det visade sig att de hade snott en alkoholfri öl från en gravid kvinna. Haha! Som hon sa: de blir ju inte direkt fulla på det. Jag visste inte ens att det fanns alkoholfri öl. Visste ni?

Vid tio drog vi till harrys för att ta stämpel och sedan vidare hem till Sarah. En plåt försvann mystiskt vid harrys. Hemma hos henne sjöng en del sing star, någon bråkade med pojkvännen och vi andra satt och pratade.

Efter tolv någongång drog vi till harrys. Där var det ganska mycket folk eftersom det var klubb 29. Där träffade jag bl.a. Therese, Paulina och Cicci :) Hade riktigt ont i fötterna efter jag dansat, eftersom jag inte är van vid att dansa i högklackat.

Har haft en riktigt roligt kväll! Tack alla som gjorde kvällen kanon! Både på harrys och innan :)


Födelsedags"barnet" :)




Jag och Emelie var på topp!


Sarah och jag<3


Skön bild på väg till harrys.


Therese och Cicci :) <3




Saknar er tjejer! Lust att hitta på något i veckan?

Puss Åse

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

harrys på onsdag om det är gratis inträde?! :D

2009-06-28 @ 14:04:23
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaa visst bara säg till!! :)

2009-06-29 @ 08:28:05
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0