Ännu en meningslös dag

2009-06-17 @ 20:40:10Ja så har mitt sommarlov börjat. hoppas att inte hela lovet blir så...

Var ute vid stjärnevik idag för att hälsa på. Mjölkis (en av kollo ledarna) hade varit hos Johan för någon dag sedan. Han hade sagt att det inte var roligt utan mig på kollot, så jag får väl ta det som en komplimang :) Så jag tänkte vara lite snäll att åka dit och hälsa på, eftersom jag inte hade något bättre för mig. Blev erbjuden om att jobba där imorgon, eftersom en av ledarna skulle bort. Så imorgon ska jag vara kolloledare igen! :) ska faktiskt bli roligt. Kul att hitta på något, och tjäna lite pengar samtidigt.  

Hur blir det med midsommar egentligen? Ska vi göra något tillsammans eller inte?

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

det är väl klar vi ska va tillsammans på midsommar? eller...?

2009-06-17 @ 22:54:40
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Ja, vad är detta? Klart vi ska vara med varandra. Annars börjar jag gråta. Och det vill ni väl inte...?

2009-06-18 @ 08:33:44
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0