Dienstag

2009-06-09 @ 18:37:01Jag tror helt enkelt inte jag har fattar att vi har sommarlov från och med imorgon... det är trots allt ganska många veckor utan skola + att ja slutar jobba vecka 28 --> sommarlooov på riktigt för min del...
och jag fick veta min lön igår också och det visade sig att den var högre en jag kunnat tänka mig.. 85 kr/h känns väldigt bra för lite jordgubbsförsäljning ;D haha

Blir dessvärre inget partyparty för min del imorgon, jag ska inte ens visa mig :( hoppträning vid 7 och sedan stadskörning vid 08.00 på torsdag så det blir bara att åka hem och sova efter hoppningen..hehe...hur känns det då? jaja, det får la gå..
jag har iaf bestämt mig för vad jag ska ha på mig imorgon på dagen, det blir klänning hur eller hur, såvida det inte spöregnar på morgonen för då vetifan vad jag ska bära på kroppen.. ;S

Hela klassen besökte ju Virums älgpark idag och haha, de var väldigt fascinerande och inspirerande måste jag säga...
bilder därifrån har ju redan lagts upp :)


nehepp, it´s time for träning av liten ponny
och sen novellskrivning... varför är just jag ute i sista minuten, kan ingen svara på det?? men det är iaf det sista nu.. sköönt :D

ha de gött :D

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: therese

Haha, den där novellen kan dra någonstans :O

2009-06-09 @ 20:05:44
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Jäklans, 85 kr var inte dåligt! :D

2009-06-09 @ 21:36:18
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0