Dumma Köris!

2009-06-21 @ 19:28:37Dumma körskolan!! Varför har ni stängt alla tider som jag är ledig! Det här var inte bra, men jag löser det! Mina nerver går på högvarv jämt. Jag har blivit körkortsskadad skulle jag tro. Tänker på det jämt och ständigt! Hur ska det gå!!

Jobbat med Marie och Robin idag. Det är verkligen kul när lunchavbytarna kommer och hälsar på. Då händer det något iallafall. Tycker ju om Marie självklar det hade varit tråkigt utan henne!

Nä nu ska jag öppna min blå plastficka med de där böckerna i. ;)

Älg! Alfred ser du detta, vad fick bebisarna heta? :)



Ha en bra dag!!
// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina

Ada och Beda ju :)

2009-06-21 @ 20:14:33
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Alfred

Haha, konstigt att jag faktiskt råkade se det här.. har inte vart inne på er blogg på skitlänge, men nu va jag det.. Som Ina sa så fick de heta Ada och Beda.. Inge vidare tycker jag.. men men.. så blev det :P



Lev livet..

2009-06-22 @ 22:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0