Första dagen på sommarlovet, feels good!

2009-06-11 @ 14:37:15Vaknade för ca en timme sedan. Har sovit över 12 timmar i natt tror jag. Det är ett tecken på hur välbehövligt sommarlovet är för mig. Får hoppas att jag hinner vila upp mig rejält nu.

Igår var det partaj med de bästa. Klockan fyra träffades vi i Linneas sommarstuga för att grilla. Medan hon var och tränade, regnade och åskade det sjukt mycket. vi hörde inte ens vad vi sa till varandra. Vi bänkade oss sedan framför tv:n för att heja fram Sverige till vinst mot Malta. och vi lyckades, de vann med 4-0..Vi satte sedan igång med festandet på allvar, dansade och hade det roligt.

Vi drog sedan vidare till Harrys, där det var gratis inträde. Alla kom in, trots att de inte fyllt ännu, vilket var bra :) träffade en massor av studenter som gick ut i fredags. Det var massor av skådespelare och andra som jobbar på alv där. Det var karaoke ikväll och skådespelarna befann sig en hel del sjungandes framför tv apparaterna. Linnea din kära vän B, var där :P Hade iaf en rolig kväll/dag med de bästa! Ser fram emot en sommar till tillsammans med er:)

Idag ska Johan och jag fira vår 6 månaders dag. Blir kanske bio och ut och äta eller något. Har världens underbaraste pojkvän iaf <3

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: johan

o ja världens bästa flickvän:)

2009-06-11 @ 16:38:26
Postat av: Linnea

åh grattis :) vad fort det har gått! haha, jag vet, träffade b ;)

2009-06-11 @ 16:46:10
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Felicia

Grattis ju!

2009-06-11 @ 19:47:03
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0