Högerregel, blinka, sväng, rödljus ... stanna!!

2009-06-17 @ 21:52:52Wooohooo!!! Idag klarade jag repetitionsfasen och sluttestet (med bara 5 fel) *stolt*. Nu är det bara att repetera och repetera tills allt sitter. Förresten, va skönt det är att vara alldeles själv på körskolan, lugnt och skönt.

Imorgon blir det bakdag och nu är jag uppriktigt ärlig. Jag är väldigt nyfiken på vad våra bakval kommer att smaka. Chokladbollskaka(?!) och cupcakes. Mycket intressant. En sumseven-recension på det sen tycker jag :)


Alla söta tjejer!! (utom paulina!!)
Från vänster: Ina, Åse, Linnea(övre), Therese(undre), Cicci och Felle!!
+ Paou (hon är där jag lovar)


Nu blir det sängen!! Sov gott
// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Så söta vi är! :)

2009-06-18 @ 14:52:57
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0