Like a varm summerbreeze

2009-06-28 @ 14:28:30

75:-


249:-

Jag tog en liten paus från min stekpanna på balkongen och beställde ett linne och en bikini från Caliroots.

Kan nog inte säga det tillräckligt många gånger, men fy fan vad jag älskar att det är sommar. Och att det verkligen är sommar. Inte bara lov, moln och regn. Utan lov, sol, bad, värme och så vidare. Det är perfekt just nu, perfekt! Vi får se hur resten av sommaren ser ut, men nu vill jag bara tänka på hur underbart det är just nu och njuta till max. Ikväll kommer mamma hem, som har varit bortrest i helgen, och vi ska nog gå ut och äta med brorsan. Mamma fyllde år i fredags och vi har inte firat henne än. Jag var nere på ÖB förut och köpte några glas och choklad till henne. I veckan som kommer ska jag jobba varje dag utom fredag. Men jag hoppas att Thass och jag kan ha lite kvällshäng nu när hon är ensam hemma. Just nu ska jag nog lägga mig i stekpannan en stund till, fast först smörja in mig med solkräm än en gång.
Ta det lugnt och drick vatten! Pusshej

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

ahha det var bikinin!! Fy fan så snygg!!! Blev nästan lite avis nu :P

2009-06-29 @ 08:26:30
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0