LONDON

2009-06-29 @ 14:15:41Okej. jag har 4 minuter pa mig att skriva nagot intressant. Just nu sitter vi pa Londons flygplats och har det svintrakigt. Vi ska vara har till kl 16.00! Sen far vi aka till Madeira med flyget och kommer fram ikvall.

Okej. 2 Minuter! vad ska jag skriva? Eh! onskar att alla hemma har det hur bra som helst. Saknar er allihop, speciellt mina bloggbuddies. Okej nu ar det en halv minut kvar! ha det bra nu! Ses pa tisdag om jag inte skriver mer.


PUSS
Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Drygast

Londons flygplats... Du måste givetvis mena Heathrow. Eller kan det vara Stansted? Luton kanske? Nä, måste vara Gatwick!

2009-06-29 @ 16:35:46
Postat av: Linnea

extremt intressant ;) haha nä men kul att höra av dig pausan. jag ska supa lite åt dig på onsdag <3 kiss & bajs.

2009-06-29 @ 17:52:48
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0