Mitt i lunchen

2009-06-13 @ 13:11:33Hejsan hoppsan! Just nu sitter jag i personalrummet på Astrid Lindgrens Värld. Har jobbat sedan halv tio och har nu en timmes lunch, vilket är lyxigt långt tid på detta ställe. Vanligtvis brukar jag inte ha någon lunch överhuvudtaget. Hur som helst, jobbar i Posten idag, eftersom att min kära lilla Stubbe inte är riktigt klar än. Har sålt vykort, frimärken, en och annan leksaksbil och växlat 80 schweiziska kronor till 516 svenska kronor. Nu har jag precis ätit en matlåda innehållande en fläskkotlett och lite potatisgratäng. Nu ska jag gå till Therese i våffel-huset och sno en våffla eller två.

Har även pratat med han som är programledare i Wild Kids & Myror i brallan, kommer inte ihåg vad han heter. Ett mycket djupt samtal:
Wild kids-snubben: Hej
Linnea: Hej
Wild kids-snubben: Jag letar efter ett litet barn.
Linnea: Jaha
Sen gick han.

Tjolahopp tjolahej
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

haha givande konversation :)

2009-06-13 @ 15:48:47
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Han heter faktiskt OLA ;) hihi... konstigt att han letar efter barn, barn är ju typ hans liv :P

2009-06-13 @ 19:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0