Mycket kort inlägg

2009-06-29 @ 08:41:10Hejhopp!!
Det var  varit en lång frånvaro från Therese Hasselkvist, så en liten update kommer nu. Fortfarande själv hemma, men bor närtan ihop med Nicklas. Kört massor och massor med bil i alla möjliga former. Körde Peugeot som började ryka under motorhuven, nu smäller det snart tänkte jag. Men min mekaniker till make kikade på't och det var lugna puckar, lite vetten på avgasröret bara. Lånade Patriks bil till jobbet, mucho turbo, mucho roligt. Tack tack för lånet. Och till igår bad med en brun och stekig Linnea.

Nu orkar jag inte mer. Håller på att planerar en liten tävling här på bloggis. Så håll utkik!! ;)



Ha en underbar och solig dag!!
// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

för jag va ju sååå brun. haha mindre vit bara :P

2009-06-29 @ 17:55:39
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0