Mattips någon?

2009-06-03 @ 18:42:40Ännu en dag i skolan har gått. Nu närmar sig verkligen sommarlovet, vilket känns både bra och dåligt. Det var som sagt EU-val och vårshow i skolan idag och det var väl roligt. Hm.. iallafall det sistnämda.

Imorn är det min matdag igen. Jag lagar ju mat varje torsdag för att vara lite extra duktig och för att jag tycker att det är kul, faktiskt. Har ni några bra förslag på vad jag kan laga? Har tänkt att göra köttfärspaj, men det känns så.. tantigt? Kom med lite roliga matförslag så jag kan bygga upp ett lager för torsdagarna framöver!

Imorn vet jag inte riktigt vad vi ska göra i skolan? Inte vi medianer iallafall. Vi kommer säker ha någon slags avslutning på median och sen ska treorna ha klasskamp, men man vet ju inte hur det blir med vädret så det kan ju bli inställt. Hade dock inte tänkt stanna så länge och kolla på det så det blir en kort och skön med onödig dag i skolan imorn också :)

Förresten, checka out den här sidan. Dom har massa roliga och coola kläder och accessoarer, finns massa där som jag vill köpa till sommaren.

Nu tror jag mamsen är klar med maten, blir färskpotatis, lax och gräddfil, mumma!

Ha en bra onsdagkväll och fortsätt att skriva på era noveller medianer ;) Jag vägrar att börja med min än så länge.

/Ina♥


Lägger upp lite bilder för att få lite färg på bloggen. Kom
igen nu tjejer, fler bilder! ;)
Mat-Ina Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

haha, när blev köttfärspaj tantigt? :P jag tycker att du ska laga kycklinggryta med curry och bulgur - SVINgott!

2009-06-03 @ 18:58:37
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Haha, ja men du vet, sånt där som man har lagat sen 1400-talet. Jag vill prova nått nytt! Men kycklinggryta och bulgur lagar jag nästa torsdag, perfekt!

2009-06-03 @ 19:30:44
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0