Hejsan hoppsan!

2009-06-02 @ 18:31:17Morgonen började med muntlig redovisning i filosofi. Som kändes ganska onödig. De flesta kollade på sina papper.

Även matten och engelskan kändes onödig, precis som de flesta lektioner nu på slutet.

Hela eftermiddagen har vi haft seminarie/guidning på samhäll/historia lektionen. Jag fick börja redovisa om mitt arbete, om Södra Vi handels utveckling från början av 1900-talet, vilket kändes ganska pirrigt. jag hade ingen annig om hur jag skulle lägga upp det...  Det mesta kändes ganska bra. Men sedan kommer våra lärare att "trycker" ned oss, tyckte vi iaf. De sa att det var meningen att betyget mest skulle sättas efter detta framförande, att vi redogjorde för lite. De sa att det var konstuktiv kritik, men det kändes det inte som. De hade inte sagt att detta vägde tyngst. Annars sa de att redovisningen var bra, men magnus tyckte det blev lite rörigt när jag pratade om affärerna. Men det är inte så himla lätt tycker jag.

Nu är jag nästan klar med allt skolarbete. har bara en opponering kvar, vilket känns skönt.

Känns som jag inte skriver om annat än skolan. men har så extremt dålig fantasi. någon som har någon tips på vad jag kan

De hade ringt från ALV förut, så jag ringde upp.. ska jobba på campingen mellan 8-12 på lördag :) ska dit och hämta mitt incheckningsgrej (eller vad det nu heller) och namnskylt imorgon :)

Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tyckte att din redovisning var jättebra!

2009-06-02 @ 20:49:21
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0