Tatuerad i handflatan?

2009-05-17 @ 10:59:16Nu har det hänt igen! Jag har drömt den konstigaste drömmen någonsin. Inatt drömde jag att min chef skulle tatuera mig. Jag sa att han skulle skriva mitt personnummer på handleden bredvid min andra tatuering. Sedan när han började så tatuerade han i handflatan istället, men jag reagerade tydligen inte. "Det gör väl inte ont?" sa han också. "Nä" svarade jag. När han var klar så va det bara en stor kvadrat över hela handflatan! Men jag sa hejdå och gick därifrån. Sedan kom jag till skolan och visade min nya tatuering för alla. Haha, det var så jävla sjukt.

Nu skulle jag kunna lägga upp lite bilder ifrån Stockholm, men orkar inte och är hos pappa, och har inget photoshop och massa andra jobbiga anledningar :) Men det kommer, från någon av oss fem som var där, jag lovar.


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha! Ja det låter ju himla snyggt ;) Du får fråga Fredrik och han har lust att genomföra det på riktigt :P

2009-05-17 @ 11:57:46
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: linnea

jag vet! haha. men det va mikael asså ;) the big boss

2009-05-17 @ 12:59:16
Postat av: P.

det känns som om drömmen har med min fula lilla tattoo att göra. haha LÄGG UPP BILDER FRÅN STHLM NU!

2009-05-17 @ 13:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0