Zoombies!

2009-05-30 @ 22:00:30

Nu är Robinson avslutat för säsongen, Ellinor vann! Vad tycker ni om det då? Värdig vinnare eller inte?
Jag vart faktiskt förvånad över henne att hon klarade sig så långt. Goo girl!

Idag har min syster och jag varit på seminarie och det var mycket bra. Handlade om självutveckling och mycket annat. Fick lära mig allt från vad mod är till att skriva ett bra CV. I början var det mest föreläsningar och mycket sitta, men oj så intressant. Mats Gabrielsson från teverogrammet "Draknästet" och supermodellen Emma Wiklund var där och föreläste,
Cosmopolitans chefsredaktör hade också några ord att säga.
Självklart måste jag ge ett försök i tävlingen de annordnade också. Man kan vinna 2 veckor praktik på Cosmopolitan redaktionen. Det vore så coolt, men vi får väl se vad som händer med den saken.

Här kommer ett par bilder

På bilden: Sebastian (Vd för life leader), Maja Persson (chefsredaktör Cosmo)
och Emma Wikund (modell)



Efter Seminariet, satte vi oss i Humlegården och då kom det ett gäng med zoombies!!
Läskiga, Stockholm hade tydligen zoombie walk! Vissa var redigt äckliga!

Tack för mig!
// Therese

Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mandragora

Tufft med zombies mitt i stan. Men vad gjorde de där? Vad var grejen liksom?

2009-05-30 @ 22:22:40
URL: http://shakti.blogg.se/
Postat av: Mandragora

Aha! Konstigt nog hittade jag en artikel om det strax efter min kommentar. Tufft.



Hoppas att någon vill anordna det i Skåne ... typ Malmö. Det hade varit något.

2009-05-31 @ 12:41:32
URL: http://shakti.blogg.se/
Postat av: Felicia

Jag tyckte inte att Ellenor var den rättmätiga vinnaren, Jarmo borde vunnit helt klart!

2009-05-31 @ 16:50:54
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0