Bounce lägger ner!

2009-11-11 @ 17:22:33

Jag säger bara; NOOO! Dansgruppen Bounce ska lägga av! Det är förmodligen den bästa dansgruppen i hela Sverige och nu lägger de ner. I vår kommer deras avskedsdans, deras absolut sista dansshow, The Last Bounce. Jag är funderar starkt på att åka dit och se den. Det är ju nu eller aldrig, för det blir förmodligen igen mer gång! Dags att beställa biljetter kanske?

Ni har väl inte missat det här youtubeklippet som är från somras? Dags att se det i så fall.

 



// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

jävlar. jag var helt extremt säker på att det va pau som hade skrivit inlägget. inte bara för att det var bounce och dans och så, men det lät verkligen precis om det. helt sjukt :P fick en chock när jag läste therese, haha

2009-11-11 @ 19:51:23
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Ina

Var också helt säker på att det var pau!

2009-11-11 @ 21:57:04
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0