Fall is just something that grown-ups invented

2009-11-05 @ 23:46:38Cha.

Idag är det den 5 november och jag har 15 myggbett. Fråga mig inte varför. Men det kliar något så innerligt.  Fredag är det imorgon, för er som inte visste. Det är vår tredje skoldag denna vecka. Imorgon kväll är det årsfest för Vimmerby IF och på lördag ska jag och mamma åka till Linköping och kolla på balklännig. Sedan är det en ny vecka typ. Och den veckan fyller jag 18 år. Då ska jag bli full, för er som inte visste. Det kanske lät lite fjortonårigt, men jag kan faktiskt inte säga annat än att jag ska supa som aldrig förr hela helgen. Det är väl det man ska göra? Det är väl just därför man fyller 18 år, för att man ska få dricka alkohol. Och för intresserade, är mitt lilla tangentbord helt återställt efter sin lilla svininfluensa. Vi köpte helt nya, fina batterier, satte i dem varsamt och då blev han lite bättre. Sedan tryckte brorsan på en knapp nånstans och då blev han helt frisk. Känns bra i själen, tycker jag. Det var lite jobbigt att kopiera en bokstav här och en där och sen klistra in den där jag ville skriva. Det var inte så effektivt så att säga.

Världen är rätt konstig, kom jag på nu när jag sitter här 23:46 och kliar på mina bett. Myggor bits som aldrig förr i november, vi har typ 4 lektioner i veckan, Linnea Ericsson ska gå på bal och ha på sig klänning, Andreas Grega är Gud och jag ska nu bajsa, borsta tänderna och sova. Det sista var kanske inte så jättekonstigt, skulle mest informera om det.

Sov så jävla gott.
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag ska också till Linköping imorgon :) Kika lite i butiker.. Men vem ska du gå på balen med?! Det är någonting som jag inte vet??!

2009-11-06 @ 09:23:31
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0