Lägg dig ner och sov, lillasyster

2009-11-22 @ 21:37:11Ännu en söndag av extrem trötthet men samtidigt underbar lycka. Denna helg kunde faktiskt inte bli mycket bättre. Sedan jag kom hem har jag mest tänkt på hur underbart det kommer bli att sova inatt, även att jag nog har sovit typ halva dagen idag. Just nu sitter jag och rundar av dagen med Kent. Ny vecka imorgon, som bland annat kommer att innehålla halkbanan, stadskörning, skola och en helg med lite släkt i Örebro. Här kommer lite favoritlåtar från Kentarna och deras nya skiva. Felicia, jag längtar väldigt mycket tills den 10 mars.










God natt.
Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag också! Fast har inte lyssnat igenom nya skivan än...gillar gamla Kent bättre :) Men kanske borde ge nya skivan en chans :)

2009-11-22 @ 22:40:27
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0