Sjukling!

2009-11-17 @ 15:04:43Okej, igårkväll och inatt märkes det att jag har fått något konstigt insprutat i min kropp!
Kunde överhuvudtaget inte sova inatt p.g.a. feber och världens frossa trots 3 tjocka täcken!
Detta fortsatte även på morgonen så därför var jag hemma idag! Hade ändå bara foto.
Gjorde vi något vettigt ni friska människor som var där?

Nu ska jag dra mig till stallet. Har en liten entusiast till kusin som vill rida min storpolle, skönt för det pallar jag själv inte att göra idag! :/


Ha't gött
//


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

nej tzetze, du missade inget :) KRYA PÅ DIG <3

2009-11-17 @ 15:34:10
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0