Ta vad du vill

2009-11-23 @ 22:54:38

Måndag. Dagen har bestått av en extremt överdrivet extra mycket onödig mediadag och lite undervisning i fördomar och skillnad mellan män och kvinnor. En icke speciellt givande dag, sammanfattningsvis. Ibland blir jag arg på skolan. Okej att det är skönt att ha det slappt ibland men i vissa ämnen vill man faktiskt lära sig något och känna att man inte slösar sin tid på att bara sitta där. Och jag tycker att det mesta av ansvaret för att vi ska lära oss något ligger hos lärarna. Hur som helst. Efter skolan gick jag till körskolan. Börjar få lite panikångest över mitt körkort nu. Det är bara en vecka kvar. Och jag har verkligen inte en aning om ifall jag är redo eller inte, det känns verkligen inte så. Hoppas att jag känner mig mer redo nästa tisdag.. Ikväll har jag tränat och kollat på Jackass. Nu ska jag sova. So long suckers.

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

woho, mina händer kommer bli världskända efter den där bilden ;) Tycker det vart redigt snyggt Lell!

2009-11-24 @ 13:51:41
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Linnea

haha thanks ;)händerna gör ju hela bilden...

2009-11-24 @ 21:15:05
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Therese

Jaa och lite lite lite av cola-burken som bara pyser ut skum ;) Vart ju inte så dålig fjutt på't som jag trodde xD

2009-11-25 @ 08:02:35
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0