Alla har en liten poet inom sig, tillochmed jag!

2009-10-21 @ 17:23:12

Hallelåja gott folk!

Therese och jag diskuterade att det var lite dålig uppdatering här på bloggisen så jag tog mig tid till att skriva några rader!

Har precis gjort klart en del av Inas och mitt andra bak, så imorgon blir det fotografering igen :) Denna gång handlar det inte om muffins, utan om nån chokladmoussekaka, har själv inte smakat den, men vet att de andra gav det ett försök en annan gång. Sen hur det gick kanske vi inte ska tala om, men är man lite för sugen på att käka av det, så blir det som det blir!

Dessutom måste jag koppla på min poetiska sida sen och kluddra ner en dikt på tyska, för andra gången i mitt liv!!
Jag inväntar bara den rätta känslan i kroppen och den kommer nog ... snart

Jag kanske finner den i hästhagen eller någon annanstans här hemma, nu när jag ska bege mig till parvell en sväng :)

Önska mig lycka till, kanske lägger upp min oerhört proffsigt skrivna dikt sen, men som jag ska Kanske!

/Cecilia "superstickanflickan" Stolt :)

Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Klart du ska lägga upp din dikt. Egentligen borde alla ni tyskar göra det ;)

2009-10-21 @ 18:36:53
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0