Mycket vatten ska rinna under många broar innan jag glömmer dig

2009-10-05 @ 22:49:24Igår var jag, bruchan och farsan i Borås och kollade på Elfsborg-AIK. Det var en lång och blöt dag, men samtidigt väldigt trevlig och härlig. Matchen kunde väl kanske ha varit lite bättre, fick inte ens se nåt mål. Men det var gutt ändå. Kom hem vid 1 inatt, och har därför varit oerhört, extremt, outhärdligt trött idag. Började nästan gråta när jag vaknade imorse, för att jag var så trött och det värkte i själen på mig. Men dagen blev rätt lyckad ändå. Ska jag vara ärlig, så går det nog inte att må dåligt när man är i närheten av mina kära vänner. And that's just it. Ikväll följde jag med mamma på skivstång kondition bland alla medelålders kvinnor som skriker och hojtar. Det var kul, men väldigt jobbigt. Jag har redan tränignsvärk, typ. Imorgon är vi lediga. Skönt och obeskrivligt välbehövligt. Jag ska umgås med mitt blivande körkort. Fast först ska jag sova!

För övrigt är det klart att jag, Linnea Ericsson och Felicia Gustavsson ska se Kent, som ska på turne och släppa ny skiva. Mycket, mycket, MYCKET underbart.


Elfsborg-AIK

Felicia och Kent (det är dock inte cigarettpaketet vi ska se, utan bandet Kent, för er mindre intelligenta själar)

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sara

vill du veta vad en "mössfamilj" egentligen är - kika in hos mig!:)

2009-10-05 @ 22:51:48
URL: http://saralingon.blogg.se/
Postat av: Felicia

WIEE! Vet inte riktigt om jag heter Gusfavsson bara ;) haha

2009-10-06 @ 12:01:56
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Anonym

YES! haha, nej det gör du nog inte! jag ändrar direkt, så alla förstår ;)

2009-10-06 @ 14:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0