Fotoarbete :)

2009-10-06 @ 13:52:37Är härmed färdig med fotograferingen till mitt arbete i skolan och jag måste verkligen säga att bilderna blev BRA, och Therese var perfekt för mina små, konstiga (?) idéer ;D

Ett litet smakprov kommer här:
(lite tråkigt att ljuset var helkonstigt och hade bara en "bakgrundsblixt/lampa" att använda, så vi fick improvisera lite med bland annat en rosa sjal ;O



Den enda som jag lägger upp nu ... resten en annan dag, när de är fixade och så

SÅ THERESE DU ÄR FÖRBJUDEN ATT LÄGGA UPP NÅGRA PÅ DIG ;) HIHI, FÅR BLI EN ÖVERRASKNING :)



Får bli några på båda oss sålänge :)









~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Avslutar med en liten dans från fotostudion!
Pussochhej mina kära vänner :)


Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

fan så snygga bilder, cicci! vill se resten nuuuuuuuuu ;)

2009-10-06 @ 14:53:51
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0