Ledig dag, dag två.

2009-10-14 @ 12:35:47Idag är vi lediga, igen. Mucho sköno! Ska tillbringa tiden fram till klockan två med bak och planering inför mitt fotoprojekt. Sen ska jag till Therese och fixa lite innan vi drar till skolan och börjar fota. Hoppas det blir bra! Har inte tänkt så mycket men inspirationen får komma när vi är där.

Cicci och jag ska börja med vårt första recept till vårt projektarbete idag. Vi ska ju göra en "bakbok" om ni minns? Vårt första bak blir i alla fall Cupcakes och vi gör varsin muffinsats på varsitt håll och så gör vi frosting och topping i skolan imorn.

Igår var jag, Tzetze, Påwlinka och Lenheha i Linköping och kollade runt. En balklänning, en kjol, en mörkblå kofta (efter många om och men), en stickad tröja, sju par skor och annat småtjafs blev köpt. Dock inte allt av mig. Jag köpte två par vinterstövlar. Hittade ingen vinterjacka men det finns som sagt en på Nelly.com som jag vill ha, väntar bara på att rätt storlek ska komma in.

Yada yada, nu ska jag välja ut lite kläder till fotogrejset. Ha det bra!

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Åse

Vem köpte balklänning? :)

2009-10-14 @ 17:18:05
Postat av: Ina

Påwsis :)

2009-10-14 @ 19:36:36
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0