11 september

2009-09-11 @ 16:13:26Ska snart gå ned och hjälpa pappa med att rensa svamp. Snart ska jag åka till Gullringen och spela match. Idag möter vi His/Mais och inget annat en vinst finns. Det är bara vinst och tre pinnar som gäller så ni får hålla tummarna. Idag spelar även Lojal mot Rosenfors, som är en oerhört viktigt match för oss. Lojal måste tappa poäng mot dem för att vi ska vinna serien.

Ikväll var det prat och tjejkväll. Men jag vet inte hur det blir med det. Ska ju spela match som sagt och kommer inte vara hemma förrän framåt nio tiden. Så antagligen blir det inget häng med tjejerna denna helg för mig. Är det någon som är sugen på att ge sig ut i skogen och plocka svamp någon dag? :)

För övrigt händer det inte mycket intressant i mitt liv just nu. Läxor och inlämningar börjar radas upp nu. Och jag börjar känna mig lite stressad. Men jag ska försöka ta tag i allt och göra klart saker som ska in om några veckor. Bara för att slippa allt stress då. Nu är det i alla fall bestämt att jag ska ha hälsobanken som projektarbete, men jag vet inte riktigt vad mina uppgifter blir. Men sådant som märks.

Idag är det 11 september vilket betyder ett datum som verkar bringa mycket olycka. Det var åtta år sedan flygplanet som kapades, störtade in i tvillingtornen, World trade center. Felicia sa även att det var just detta datum som Anna Lindh dog efter att ha blivit knivhuggen. Något mer som ni kommer på som har hänt detta datum?

Hoppas att alla får en bra fredagskväll! / Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

De håller ju på att bygga upp world trade center igen :P

2009-09-11 @ 16:48:24
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0