En händelserik helg

2009-09-20 @ 18:58:56Gårdagen var riktigt trevligt. Vi lagade tre-rätters middag, spelade spel och pratade. Till förrätt gjorde vi skagenröra, varmrätt pepparstek med potatismos och parmesanost och efterrätt chokladpudding. Det blev en väldigt lyckad måltid, men ack så mätt jag blev. Kändes som om jag skulle sprängas.

Lasse har nog världens finaste lägenhet, helt sjukt vad mysig. En sån skulle jag kunna tänka mig framöver.







Söndagen började med att jag vaknade upp hos Johan med extremt ont i nacke och rygg eftersom hans säng är ganska hård. Därefter kollade vi på lite idolavsnitt, sen skulle han åka iväg på match. Då åkte jag krönvägen hem och såg att pappa var vi Krönsbro, så jag stannade och fiskade i några timmar. Jag fick inte jättemycket men pappa fick. På andra sidan stod Elias och Ina och fiskade. Vimmerby är tydligen inte så stort ;) hehe.

När jag kom hem därifrån följde jag med mamma och plockade blåbär. Och sedan har jag läst ut svenskaboken och börjat skriva på inlämningen. Känner att jag har varit ganska duktig idag faktiskt.

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Haha jag såg också din pappa stod och fiskade, och mötte ina och elias när de åkte bil genom södra vi. :P

2009-09-20 @ 19:08:35
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0