Ibland finns det inte mjölk till maten

2009-09-25 @ 16:42:46Trots detta lyckades jag ändå låtsas som att jag förstod någonting på naturlektionen idag. Alla atomer, protoner och neutroner blir som världens krångligaste och längsta ord tillsammans, som definitivt inte vill ta sig in i min hjärna. TZYND! Hela dagen idag har i övrigt varit väldigt oseriös och okonsentrerad. Om detta beror på mjölkbrist eller att det är fredag vet jag inte. Den enda normala lektionen var väl engelskan. Där är vi minsann alltid mycket extremt seriösa och får 4 läxor i veckan. Allt för att lära oss så mycket engelska som det bara får plats i våra hjärnor. "You need to prepare for university" tydligen. Men jag känner lite så här, att jag skiter i universitetet, efter som jag nu går på GYMNASIET! Det kan dock uppenbarligen vara svårt för vissa parter to understand. Helg, weekend, fin de la semana, helsch (tyska?), är det hur som helst, iallafall, hur overkligt det än känns. För denna vecka har enligt mig gått fruktansvärt fort. Så fort att jag igår upptäckte att min väska som jag hade till pappa förra helgen, fortfarande stod väldigt ouppackad på golvet i mitt rum. I den låg skrynkliga kläder som jag tog på mig. Sedan fyllde jag väskan med andra kläder och drog till pappa. Min fredagkväll ska jag spendera på Storgatan 4 tillsammans med tacos, vatten, pappa, Lars Winnerbäck och soffa.

I övrigt så
... är det 48 dagar kvar tills jag fyller 18 - det går framåt!
... är det 16 dagar kvar tills jag ska på Green Day - obegripligt underbart!
... har jag lite ont i nacken pga. för mycket du-vet-vad, Påwlinka. (vi kanske måste döpa det?)
... spelar jag imorgon den sista serimatchen för denna säsong, mycket sorgligt men mycket sant - det borde vara fotboll året runt!
... önskar jag er en helg - hur den blir får ni bestämma själva!

Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Tzetze

helg på tyska heter faktiskt Wochenende!!! --> veckoslut ;D Trevlig hälg på da :D

2009-09-25 @ 21:06:11
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0