Jag lever fortfarande !

2009-09-24 @ 18:43:34

Ja alltså, Tzetze har ju inte vart den aktivaste bloggerskan i detta gäng på ett tag... hoho, jag vet inte varför, lite bloggtorka förmodligen?!

Sitter just nu med en gose-mos i knät och lyssnar på Shania Twain, inte igår de hände sist... ska förmodligen snart pallra mig ut på promenix med parvell och gusse! Kan behövas av många olika orsaker men kan ju nämna att det är en del choklad inblandat! Nog om saken...

Det var ju lite kul att vi lyckades komma på delad första plats i den senaste bloggtävlingen, men nu brudar ser vi till och vinner hela schkiiiten!

Tänkte inte skriva så mycket mer nu men känner för att lägga in lite bilder, gamla som lite nyare ..

jhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhggggggggg (Hoppsan en liten hälsning från Agge-Bagge-Bogg fick vi där
mitt i allt!)  

Jaja, de gör inte så mycket, han kan vara värd att synas lite eftersom han har bott hos oss ganska exakt t.o.m. i klockslag -- 3 veckor idag, typ nu då.. :)

*********************************************************
Iaf, här kommer några pictures!!


 











Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

Men gud!!! Den blondinen var ett bra tag sen vi såg! :O ;) hahah

2009-09-24 @ 19:20:18
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0