Metropol av alla ställen?!

2009-09-12 @ 18:19:21Ikväll drar vi 5 stycken av oss Sumseven:are till Hultsfreds Metropol. Japp, vi ska återse vårt gamla fjortisställe där vi som små högstadieelever festade förr. Det var en evighet sen jag var där sist. Senast var nog Backyard Babies som var där en Rockiefestival för många många år sedan!

För att inte har varit där allt för många gånger har jag en del minnen. Vad jag minns var jag blond när vi hängde på dansgolvet i Hultsfred kommun. Polisen tog oss drickandes en öl-bucket. Elias fick böta. Sliskiga typer slingrade sig runt benen. Killen med hål i örat. Backyard Babies "efterfest". Det finns mer att ta av från mina minnen långt där bak. Men vad ska man säga alla har vi varit där, någon gång..


Bild 1: Felle, Jag, Ina   Bild 2: Felle, bucket, Ina

Men denna gång är det inte vilket band som helst som ska spela och inte vilken person som helst som ska trumma! Dea ska trumma och Monark X är det som ska stå på scen! Jag tror detta kan bli en bra kväll och jag önskar vår lille Dea många lycka till!



Måste ju lägga in vår käre klasskamrat Alfred också ;)



// Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Påwlinka

haha! Affe hur skön som helst.

2009-09-13 @ 11:18:29
Postat av: Felicia

Åh vilka mysiga minnesbilder!

2009-09-13 @ 17:59:12
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0