Tjejkväll = Damkväll?

2009-09-29 @ 13:49:22Som jag skrev igår skulle jag på tjejkväll på Materialmännen, tjejkväll var kanske att ta i men många kvinnor/damer var det där. Material Männen är kanske inte första stället man tänker på när det gäller tjejkväll och det var en aning speciellt. Man fick testa på att tapetsera och kakla. Så var det som jag trodde en massa tävlingar, men det var inget viktigt för vi vann inte! Så nu släpper vi det.
Annars var det lite mysigt med mat och dryck, ett gratis läppsyl och en tidning fick jag med mig hem iallafall. Här är litebilder ni kan underhålla er med.


Allt började med en väldans massa badankor!


Det blev tipspromenad.


Mamma körde sura-minen-looken hela av kväll.
Hon trodde hon skulle vinna tipspromenaden på det viset. Vilket visade sig fel. :P


Jag stod mest i ett hörn och fikade.


Och Jenny såg allmänt trevlig ut och minglade med gästerna.

/Therese
Therese Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag tror att det där är min fasters rygg :P haha

2009-09-29 @ 14:59:56
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Linda Ungsäter

Hej!

Kul att ni kunde komma!

Härliga bilder.

Kram Marknadsavd.på MaterialMännen

2009-09-30 @ 09:20:37
Postat av: Jenny

Haha, damväll stämmer nog bra. Tack för en trevlig sådan i alla fall. Det var kul att du var med :)

2009-10-05 @ 09:39:49
URL: http://jennybabylon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0