Angående Palladium! :D

2010-04-02 @ 10:52:07God morgon mina små vänner! :)

Tänkte bara meddela lite info om ikväll om ni fortfarande har lust att svira runt på Palle!

* Vi har sovplats! :)
* Fri entré gäller FÖRSTA TIMMEN, annars 100 kr - god tid är det som gäller alltså! :)
* Glöm det med fri garderob, det är 20 kr som gäller, men det både antar och hoppas jag att ni har :)
* Vi har bil att ta oss till och från V-vik med! :)

Ha det så bra och hör av er till researrangören Cecilia Stolt om ni undrar något!




YAAAAHOOOO!

Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

klart vi vill till palle :D jag är mer pepp än någonsin! men tar du bil då eller? för vi är väl fem stycken? när åker vi?

2010-04-02 @ 12:25:19
Postat av: Cecilia

SÅ BRAAA! :D JAG OCKSÅ!

Paulina har sin farfars bil så den kan vi fara till den stora staden med?

När vi åker är inte riktigt klart än, jag har kvällsfodring, men skyndar mig, sedan åker jag förmodligen med paulina in, men vi åker till v-vik vid 7 halv 8 kanske?!

Felle har du bestämt dig? :D

2010-04-02 @ 14:48:35
Postat av: therese

När bär vi av och hur tar sig bilen fram och tillbaka? :P

2010-04-02 @ 18:00:55
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0