Många tankar is going on

2010-04-22 @ 15:09:29
Åh ibland är det så mycket att tänka på att hjärnan luktar bränt. I min hjärna pågår rätt mycket nu. Vad ska jag hålla för tal i svenska c, vad ska jag äta till lunch, vad ska jag göra med mitt liv efter studenten, vad ska jag ha för skor på balen, hur gör vi med Köpenhamn, Johnossi eller inte Johnossi. Min hjärna luktar helt klart inte gått nu. Usch, gillar inte att ha så här mycket att tänka på. Vill bara att allt ska lösa sig av sig självt så att man bara kan njuta.


Dagar då man inte behövde tänka på något annat än att bara leva och njuta.
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhha! älskar mina hartänder som framträder extremt mycket på den första bilden. Ajlööfe <3 och jag håller med, vill också kunna njuta, speicellt av den sista tiden nu...

2010-04-22 @ 17:31:37
Postat av: Aina

Hahaha ajlööfe däm tu<3 Ja jag vet, man får försöka att inte se på den som den "sista tiden". För det är det ju inte :)

2010-04-22 @ 18:08:51
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0