Them drum-machines ain't got no soul

2010-04-11 @ 19:08:05För att slippa öppna engelska-boken eller psykologi-dokumentet, intalade jag mig själv att jag hade något annat att göra och började kolla igenom arkivet på bloggen. Det är egentligen sjukt var mycket underbara minnen vi har, som man ibland helt glömmer bort. Allt behöver inte vara lika stort som vår resa till Kos. Något som jag totalt hade glömt var till exempel vår fiske-tur som ägde rum någon gång i september. Det var nog bland det kontigaste men ändå mysigaste och roligaste vi gjort. Och vi måste göra det snart igen?!

För att övergå lite till nutiden, kan jag mest bara säga att jag i helgen har spelat fotboll och sovit, att jag har två blåa stortåsnaglar som dunkar av smärta och att imorgon är en början på en vecka fylld av ångest, pluggande och samtidigt fruktansvärt mycket kärlek. Nu ska jag lyssna på Bob hund och äta choklad, i väntan på att mamma ska komma hem och massera mina vader.

Och jag saknar Aina, som jag inte sett på jag vet inte hur länge. Men imorgon!!


Linnea Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Aina

Saknar dig också världens bästa Linnea! 12 timmar och 40 minuter kvar!! Både till kärlek och ångest...

2010-04-11 @ 19:35:48
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: sandra ♥

Hejhej :)

allt bra ikväll ?

2010-04-11 @ 21:11:55
URL: http://sandrakess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0