Badbåten

2010-08-18 @ 11:15:36



Skulle vilja påminna alla om hur underbart vi hade det för ett år sedan. Det var nämnligen
den veckan från idag som sju små 18-åringar åkte till Kos, Grekland, och festade i 7 dagar.
Det var sjukt, fantastiskt och alldeles underbart att få åka iväg med sina bästa vänner.

Mitt bästa minne från resan var på fredagen när vi bestämde oss för att gå upp tidigt, trots
gårdagens sena festande, och åka en av de 2234234 som fanns i hamnen. Musik, människor,
hav i mängder, öar och hoppande från båt, ja vad mer kan man kräva av livet. Det var näst intill
sinnesjukt, tycker jag. Nu tycker jag också att ni andra kan fylla på med era bästa minnen.

Tack för den bästa resan i världshistorien!

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

min keps <3

2010-08-18 @ 13:10:41
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0