. . . . . . . .

2010-08-03 @ 10:06:49Hej, en liten sammanfattning och checklista på vad som händer/hänt i mitt liv de senaste dagarna

- Övernattning i Kalmar och teater/revy/fars med Robert Gustavsson, Peter Dalle, Susanne Reuter och några fler, riktigt riktigt bra! Det där med teatern har börjat bli som en tradition för mig nu varje sommar.
Har dessvärre inga bilder därifrån eftersom jag respekterade deras fotograferingsförbud.

- Lite jobb förstås, det knallar på bra tycker jag och det är bara några veckor kvar nu

- Fotograferat katter, lite katter och sen några katter.. framförallt min lilla skitunge som är fruktansvärt söt!
Har inte lagt över dessa bilder än, men förmodligen dyker det upp någon här.

- Imorgon ska jag till Ullawed med en kär vän, hej då ännu mera lön, hej och välkommen krafset! + en del nyttiga saker också förstås!

- Jag och min vän Therese har pratat om att leka med kameran till helgen. + om några är sugna på Palle?

- Ikväll kommer min kompanjon Ina hem och jag skulle gärna stämma träff med henne, Snarast!



Det var väl en sammanfattning i det stora hela,
synd att jag hatar vädret just nu, jag som precis skulle gett mig ut på en tur till häst. och så regnar det :/

Pusshaj /C.



Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag är sugen på palle! (om det är typ gratis, eller väldigt billigt)

och jag vill också träffa ina!!

2010-08-03 @ 12:50:22
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: therese

Ska vi säga lördag snuttan? Så tar vi palle på kvällen :)

2010-08-03 @ 14:06:24
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0