Min julafton

2010-01-01 @ 18:20:53Jag är lite sent ute, jag vet, men jag laddade in bilderna på datorn nyss. Här är i alla fall min julafton!


Grötfrukost hos farmor och farfar

Adina.

Mamma, Pappa och Stefan.

Min kusin Michaela som (går)dagen till ära flyttade hem till Sverige från Spanien med sina föräldrar. Så efterlängtat! Och Adina sitter bredvid.

Bella ville också fira jul.

Släkt.

Julklappspengar!

Mamma och pappa gör en fjortispose!

En till!

Middag hos mormor och morfar.

Vackra Isabella.

Tomten!

Isabella.

Mina julklappar!: En babyliss iCurl (superbra plattång som kan kan locka med), Parfym Carolina Gynning Ego Girl, leopardsjal, godis, torrschampoo, två tallrikar, en bok, en 5-årsdagbok, en spikmatta, presentkort på Önska, presentkort på Lindex, ett par jättefina örhängen, ett armband, prickiga strumpbyxor, plus ett namnhalsband! Sedan fick jag också pengar, se bild ovan, av farmor/farfar, Birgit och Massa. Är supernöjd med mina julklappar!


/Felicia
Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Therese

vad är en 5-årsdagbok?

2010-01-01 @ 21:52:09
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hur redigerar man bilderna så att folk gör saker dom inte gör egentligen? Hm...

2010-01-02 @ 09:00:09
Postat av: Felicia

En bok med fem (valfria) års alla dagar där man kan skriva några rader varje dag om ex. vädret eller vad som har hänt. En minidagbok typ. Tycker att det är fränt, eftersom att ex. 1 Jan är det 5 rutor på, om man skriver någonting så ser man nästa år vad man har gjort :) Svårt och förklara men hoppas du fattar :P

2010-01-02 @ 17:53:56
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0