Kvällsdopp

2010-07-10 @ 23:02:11Hoho! :) Är nu tillbaka från ett kvällsdopp, oerhört skönt måste jag säga.
Min dag har bestått av ridtur och några timmars jobb. Denna vecka har jag verkligen legat på latsidan, två dagars jobb och nu är jag ledig tre dagar igen, så hoppas vädret håller i sig.

Jag får allt ta och bli ännu lite bättre på de där med bilder märker jag.

Kan ju desstuom tillägga på tal om annat att nu är min kitty döpt, till ALVIN :D
Alvin och gänget, galnare katt får man nog te och lete efter, han har dessutom tagit sin första mus dessutom, lekte för fullt med den stackarn medans hon halvt levde.. När jag återigen kom ner låg huvet där, en tarm där, och resten av varelsen i lite smådelar i en hög, härligt äre :D :D


Nehepp, sicken tur att jag inte tog mig för något annat idag än ett litet bad, jag vill nämligen inget hellre än att sova just nu!
God natt :)
/C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina

Alvin tycker jag låter som ett ypperligt namn på den lille galningen! Längtar tills jag får komma och busa lite med honom :)

2010-07-11 @ 01:37:12
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0