Update

2010-07-21 @ 12:22:07
Igår blev det för första gången på länge en liten återträff för halva gänget, plus några andra. Felle har bilderna så du får uppdraget att visa hur det såg ut, om du vill. Senare på kvällen/natten hyrdes det film och köptes snask, det var jävligt gott. Dock var det bara tre små pojkar och två små flickor eftersom resten hade annat för sig. Tycket lite synd om Alefredo som fick stå ut med mina historier om övernaturliga saker, han var rätt trött imorse, med all rätt.

Ikväll ska jag och min (numera) sambo Linnea ut och springa. Just nu jobbar hon röven av sig på ALV. Imorgon är det min tur. 10 timmar i kassan på ICA kvantum, kom igen! På tal om det, kan och vill någon byta passet jag har lördag vecka 32 kl. 19-22 med mig? är nämligen på Way Out West och skriker till La Roux, Håkan och The Chemical Brothers då.

Det var en liten update från Paulinas sida. Hej då och sola lugnt, annars får man ont.

 

/P.

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag kan ta det, skulle jag tro. Jobbar 14-19 men det är bara att bygga på passet =)

2010-07-21 @ 19:25:04
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0