Meddelande till mina kära kompanjoner!

2010-06-14 @ 13:41:09Tjenna Brudar :D

Vi har ju pratat om att hitta på något idag och för att alla ska få likartad information och för att ingen ska misstolka något eller känna sig utanför så skriver jag lite av de vi har pratat om att göra idag!


Tips och förslag på vad vi kan göra:

1. Hajka
2. Laga mat
3. Baka
4. Äta glass i den lilla solen som skiner eller fika
5. Äta på Kina - OBS! Efter klockan 5.
6. Sitta och titta på en fläck i taket
7. Sitta eller stå och bara snacka loss

Fler förslag kan självfallet skrivas till så släpp loss fantasin!


För att alla ska kunna vara med och känna sig delaktiga och för att alla ska hålla ordning på varandra så står det till såhär:

Cecilia (jag själv):
Åker med en buss hemifrån vid 15.15, måste fixa lite grejer och sedan kan jag göra vad    som helst, hur som helst, fram till klockan 9 ikväll.

Ina: Såvitt jag vet har hon möjlighet och tid från ungefär då jag kommer in till stan.

Åse: Som jag har fattat det hoppar hon in i våran aktivitet runt halv 6 då hennes studentfotografering förmodligen är slut. Hon har föreslagit att äta på Kina senare idag.

Linnea: Har möjlighet till aktivitet från klockan 4 fram till klockan halv 7, då hennes träning börjar. Däremot saknar hon pengar till att äta på Kinaplacet.

Paulina: Kan ta sig in till stan till klockan 4 ungefär, så mycket mer information har inte jag, förutom att hon vill deltaga i den/de aktiviteter som vi ska hitta på.

Therese: Den enda information jag har är att hon vill delta i våra aktiviteter, jag tror att hon kan när som helst.

Felicia: Information saknas! Däremot har jag ryktesvägen hört att hon vill deltaga.


Nu tar jag mig friheten att bestämma lite, kanske att vi kan ses vid 16.00 hos någon, typ Therese?? Bara för att vi ska få något bestämt ...


Är det något som inte stämmer eller ni undrar något, tveka inte att höra av er!!


Puss och haj :)

//Cecilia!






Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag vill absolut deltaga! Dock känns inte Kina särskilt lockande, däremot är jag supersugen på hajk! Jag kommer till Therese klockan fyra!

2010-06-14 @ 15:08:15
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0