Nytt hopp!!!

2010-06-02 @ 18:25:02Tjejer, det finns hopp om en fin, solig student. Checkade precis SMHI och då var det soligt, lite moln och över 20 grader varmt!! Heja det fina vädret!!

Annars då, Påwlinka är här hos mig och gör sig fin, jag hamnade här eftersom jag gav upp allt vad smink och sånt heter ... Ikväll vankas det mys i Källängen och sedan drar vi och myser loss hos Harran!

Jag har även fixat mina studentbilder nu, efter lite poser i Gästgivarehagen har Björnan nu lite att gå igenom, så nästa vecka får vi se resultatet, höhö.

Gött äre!!

Slut på inlägget.
Hej svej!
Ha en trevlig kväll allihopa! :)

/Cickis (och Påousis)
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh HOPPAS!!!

2010-06-02 @ 19:16:16
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0