Lördag

2010-03-20 @ 13:26:43God morgon allihopa!

Vaknade för ett litet tag sedan och såg att Alfred hade ringt några gånger och pratat in ett litet meddelande där han först mycket tydligt berättade vem han var, och att han hade väldigt svårt att hitta till mig där hans bil stod parkerad. Han berättade också att de levde och hade tillslut hittat en sovplats, haha. SÅ ni andra kan vara lugna!
Blev som sagt en spontankväll på Harrys. Vi dansade, sjöng och hade charader. Haha, mina vänner är dom bästa!

Jag lägger upp bilder senare under dagen, först ska jag och mamma bege oss till staden. Jag ska köpa mitt efterlängtade godis!

Puss!
/Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: therese

Mitt körkort och tjuga är i din väska :)

2010-03-20 @ 15:02:32
Postat av: Ina

Ja det är dom :)

2010-03-20 @ 15:12:52
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0