Kommer ni ihåg mig, ...Ina?

2010-09-26 @ 16:56:03Oj oj oj. Nu var det verkligen länge sedan jag skrev här senast. Borde slå mig själv på käften. *KADISH* Så. Done. Vad har hänt senaste tiden då? Jag har jobbat på mitt jobb, sålt lite klockor och smycken, träffat nya härliga personer, Johanna har flyttat upp till Stockholm, woho! Har gått ut några gånger och partat, Therese har bott några nätter på min soffa, och så har jag varit i världens finaste lägenhet omringad av väldigt fina bengalkatter och kattungar. Låter allt det här väldigt krångligt? Det tycker i alla fall jag men jag orkar inte formulera mig bättre. Några bilder kanske förenklar det hela lite? Vi testar.


Jobb"middag"...


En liten filur på SL-gubbarnas toalett.


Ett mongo ute med två snygga människor.


En söt bengalkatt.

Okej, det blev inte så mycket bättre eftersom jag upptäckte att jag inte har bilder från alla tillfällen. Men nu är jag trött och hungrig så det får duga för denna gång.

Puss/ Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Saknar dig ditt finfina mongo! Känns som om att jag har massor att berätta, men vilken tur då att det bara är några dagar bort!!!

2010-09-27 @ 18:39:30
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0