Tips någon?

2011-12-14 @ 20:35:52Känner ni att det snart är jul? Jag tycker det är svårt att få julkänslan, utan snö och allt. Men jag försöker myspysa till det så mycket som möjligt här hemma i lägenheten med ljus och mysiga tomtar med överdrivet mycket skägg.

Annars då. Blev nästan med iPhone idag. Tänkte äntligen ta tag i saken när jag såg ett bra erbjudande i tidningen idag, men när jag stod i kön så tog erbjudandet slut kunden framför mig. Haha, så typiskt. Tycker för övrigt det är supersvårt att hitta rätt abonnemang som jag kommer tjäna på. Tips någon?

Imorgon kväll är det julklappshandling som gäller, har dock ingen aning om vad jag ska köpa till min käre bror? Tar gärna emot tips där också!

Nu ska mannen här hemma bjuda på hembakad pizza, yum!

Herregud vilka hoppiga och konstiga inlägg det blir när man egentligen inte har något särskilt att säga!

/ Ina (som numera är ljushårig igen)

Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Links

jag har blivit med 3 och Iphone också, för 299 kr/mån har jag gratis samtal till 3 och telia och ringer för typ 167 kr av dem när det andra är erbjudande som tar bort lite av potten (299 kr) svårt att förklara men jag fick iphonen gratis och binder min i 24 månader. Tips till julklapp kan väl vara en bok om något intressant, eller typ guiniess (?) eller kanske något från coolstuff? saker till sitt boende eller någon upplevelse från live it. Snart ses vi. PUSS

2011-12-15 @ 14:01:26
Postat av: Felicia

Jag har Telia max 25. Betalar 79 kr i månaden (studenrabatt) annars kostar det 99 kr tror jag. Ringer gratis till alla som har Telia, surfar gratis och har gratis sms.

2011-12-15 @ 14:17:54
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0