Oviedo, el norte de España

2011-02-13 @ 22:32:12

Jag slutar inte förvånas över denna underbara familj jag bor med. I helgen fick jag bo i deras andra lägenhet i norra spanien, Oviedo. Den var minst lika fin minus 4 toaletter, gym, pool, övervakningskameror men ändå. Jag fick pussa/hälsa på minst 30 nya människor, bli övergödd med spansk och tysk mat, åka på 1500 m höjd bland berg och dalar och prata spanska med hela tjocka släkten. Det var kul och nu väger jag nog minst 5 kg mer. Undra vart det här ska sluta, det är inte lätt att säga nej till god mat.


Turistfoto i en park

Busungar

Massa spanjorer, en svensk, en tysk restaurang,massa tysk mat och öl

Liten del av tjocka släkten

Berg med och utan snö

Höjdskräcken fanns där


Det var min helg i stort. Den var rolig och jag ångrar inte att jag följde med alls, tvärtom. Om en vecka bär det av mot Baqueria för en veckas skidåkning. Jag är den enda som kan åka så har tagit på mig rollen som skidlärare. Får se hur det slutar. Kul ska det bli i varje fall! Nu ska ja ut och springa bort alla tyska korvar, spanska churros och det svenska godiset. Hasta luego!

Paulina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina

Åh vad roligt!! Jag vill också bo i din familj :P

2011-02-15 @ 21:19:08
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0