Ny frisyr

2011-03-08 @ 19:29:27Idag var dagen då det skedde, då håret åkte av. Jag har i många år haft ganska lång hår och har trivts bra i det. I torsdags när en kompis klippte sig, beställde jag helt spontant en klipptid och jag var helt inne på att jag skulle klippa en page. När jag väl satte mig i frisörstolen idag var jag så nervös och velig att jag var nära på att bara klippa topparna. Men jag har aldrig testat någon ny frisyr, eller haft något speciell frisyr överhuvudtaget så det var dags för något nytt, så det fick bära eller brista. Och nu efteråt ångrar jag inte att jag klippte av det. Visst hade jag kunnat klippa lite kortare där bak så att det blivit en "riktig" page, men då hade jag inte kunnat ha toffs. När man spelar fotboll måste håret sitta fast så att det inte är i vägen. Ungefär 20 cm av mitt hår åkte av, men jag är jättenöjd faktiskt.

Imorgon väntar en 13 timmar lång arbetsdag. Jag hoppas att dagen går fort :) Så det blir att sova tidigt inatt. Hoppas att allt är bra med er!!


Osminkad, ofräsch och dålig bild, men ni får stå ut! :)

/ Åse
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Supersnyggt Åse! Jag är också sugen!

2011-03-08 @ 21:12:37
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Fy tusan va snyggt Åse :D

2011-03-09 @ 09:33:39
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0