Hej kära dagbok ...

2011-03-09 @ 10:14:42Oj, sedan jag skrev sist har det hänt en hel del måste jag säga.. Det var nämligen innan Åses 20-årsfest, då vi även fick finbesök från Stockholm, Ina.
Minns inte hälften som hänt efter, men bland annat har vi även fått besök av Linnea, tajm för partaj alltså!
Jag har även försökt ta tag i träningen igen, jag har gojsat i mig massa gottigheter, jag har jobbat en hel del, jag har myst loss ännu mer.

Ska försöka tänka en vecka tillbaka och dra den åtminstonde.
Onsdagen och torsdagen, wätt sega dagar
Fredagen, sällskapsspel och övernattning i Silverdalen.
Lördagen, tanken var korvgrillning i skogen, men synen av grillad kyckling och revben i affären fick oss att tänka om. Hamnade vid Gissen och åkte hem proppmätta en stund senare för att då fortsätta äta i mitt röda hus. Underbart jobbpass på kvällen :D
Söndagen, upp kl. halv 8 för att självmant gå på två friskispass. Segdag resten...

Hahaha, alltså vilken dagbok jag skriver nu, men jag fortsätter väl :P
Måndagen, jöbb och inte-göra-någonting
Tisdagen, plankstek på Sweet Chili, gött vare!


Jag har dessutom två 99 %iga klara festivaler att besöka i sommar, Hultsfred och Emmaboda :D
+ att jag har massor av resor att försöka pricka av, tyvärr kommer inte alla att bli av :( det blir omöjligt.
Så just nu ser min semester mer ut att bli tre än två veckor!

Imorgon drar jag förmodligen till Linköping, wätt välbehövligt! :)

Ha det bra kära vänner :) Saknar er allihop!
Puss
/C.


Slänger faktiskt in en bild idag, för omväxlingsskull.
Från "korvgrillningen" :)



Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

jag älskar dig faktiskt, om möjligt, ännu mer när du säger att du kanske ska på emmaboda. så bäst för dig att du hänger med, annars kanske jag slutar älska dig helt!

2011-03-09 @ 15:14:54
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0