Flashbacks i nya skor

2011-05-18 @ 10:30:18Hooy!

Vaknade med tuppen idag och är nu tillbaka från en morgonpowerwalk och fy tusan vad skönt det är! Gick svängen uppe vid Åbro och Vimarvallen.. Och när jag gick där väckte jag sådana otroliga minnen. Bullerby Cup! Kommer ihåg det så väl. Vi spelade mot Lindsdal och förlorade med cirka 100-0. Inte konstigt vi kom sist i hela cupen ;O
På min promenix hade jag självklart på mig mina nya Easy Tone. Jag har nämligen införskaffat mig ett par sådana. Måste helt enkelt testa om det är någon skillnad.. Får väl återkomma med en bild på min välformade rumpstek när dojjerna har gjort sitt jobb.


Börjar jobba klockan 12 så jag ska hoppa in i duschen nu. Men först värmer vi nog en kanelbulle eller två.
Puss
/C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Ina

Då kan vi kolla om våra rumpor har förändrats något om ett par månader Cicci! ;D Har nämligen också ett par sådana, mycket roligare att ut och gå nu när man inbillar sig att det hjälper lite extra ;)

2011-05-18 @ 14:43:28
URL: http://sumseven.blogg.se/
Postat av: Felicia

Åh! Jag vill också ha ett par sådana! tala om sen om det fungerar eller om det bara är bra säljreklam.. ;)

2011-05-21 @ 21:18:36
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0