Abstinens

2011-10-08 @ 18:48:30Hej kära vänner! Hoppas ni mår bra. Jag mår bra! Har haft en chill lördag här hemma idag med min käre pojkvän. Tog en sväng in till stan och beställde en jacka, och sen drog vi hem och valde varsin kaka jag ska baka ikväll. Jag kan verkligen få abstinens efter att baka, vilket är lite jobbigt när man samtidigt försöker vara någorlunda nyttig... Men ikväll blir det fullt ös så att jag får stilla mitt bakbegär lite grann. Cicci när kör vi Chocolate Rain 2?!

Sen sist har jag varit på Daniel Adams Ray på Grönan och åkte två karuseller innan vi drog hem (Vilda musen och Blå tåget. Fy fan vad vi skrek.), bakat bullar på kanelbullens dag, dansat vi loss till Naus på Ambassadeur, plockat svamp, hälsat på min brors nya familjemedlem Drutten - världens sötaste kattunge, jobbat, sett människor bajsa på sig, tränat, efterfestat på Globens relax, och lite annat skojsigt.



Haha. Bild från förra helgen!

Nu ska vi åka och hyra en film till kvällen och sen ska jag fortsätta med baket.

Ha det bra♥

P.S. Har bokat biljett till Linnea och Oslo idag! Är så glad!

/Ina
Ina Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cicci

Åh, ja Ina, det undrar jag också, chocolate rain 1 känner sig väldigt ensam och lite rädd när 3x Morberg står bredvid och bara ser sådär Morbergläskiga ut. Hoppas du mår bra Gullan! :D Vi saknar dig här nere, när var det ni kom ner igen? :) :)

2011-10-09 @ 11:31:33
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0