PERFECTION!

2011-09-01 @ 10:44:00

Yammas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-08-21 @ 22:52:25

we are a little drunk. this is fucking awesomeeeeeeeeeeeeeeeeee.
idag har vi akt badbat. PERFECTION! nu ska vi till FASHION, alla bara dancear.... TAURON!
souvlaki . bira er gott. FRESCHT. paradiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis

cha cha



Hahahah :D Åh, så underbart härligt!
Jag laddar lite för Turkey just nu.

Idag har jag en sån där jobbig känsla i kroppen. Jag älskar att kolla tillbaka på gamla minnen, jag saknar och längtar tillbaka och undrar varför man inte alltid kan ha det så. Jag saknar skolan, jag saknar media, jag saknar Sumseven! :(
JAG SAKNAR INFORMATJÅN, PERFECTJÅN OCH LEKTJÅN! med Pattrick, Touny, Ann-Sofie, Tobbe, Bosse och alla dem andra :)


För ett år sen trodde jag absolut inte mitt liv skulle se ut som det gör nu.
Jag trodde aldrig jag skulle ha ett jobb efter sommaren, jag trodde aldrig att jag skulle träffa den finaste killen i världen, jag trodde inte jag bara skulle flytta en mil hemifrån. Jag var helt säker på att jag skulle börja plugga denna höst och veta precis vad jag vill här i livet. Det gör jag inte!
Men som det är nu är allt så fantastiskt bra, förutom som sagt, denna jäkla saknad efter er :(


Imorgon drar jag iväg till Linköping eller något annat spännande place där det finns ett IKEA, på lördag är det stadsfest och på söndag hälsar vi på turkarna.


Och, jag tror nog vi lämnar jackorna hemma.

Puss
/C.
Cecilia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Linnea

åh tzetzelia! saknar dig och din perfektjån! kom hit tzart <3

2011-09-01 @ 12:48:32
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0