Vårkänslor

2012-03-22 @ 13:28:53Herregud vad tiden skenar iväg. Snart är vi inne i april och vi närmar oss sommaren med storsteg. Imorgon har vi  förhoppningsvis vår sista salstenta innan sommarlovet. Det ska bli så skönt när den är gjort, men den är gigantisk. Annars är allt bra med mig, har befinnit mig i tentabubblan ett tag, men snart är det dags att komma ut ur den vilket jag ser fram emot. Skönt med lite ledigt vid påsk, åka hem och träffa lite nära och kära. Är ni hemma vid påsk?

Såg att det kunde bli uppåt 17 grader i solen nästa vecka, det lät verkligen inte helt fel. Det ser ut att vara fint ute idag också så jag borde väl ge mig ut på en promenad idag. På söndag blir det gräspremiär med fotbollen för min del. Tror det skulle bli runt 15 grader då, härligt!. Har inte tränat på evigheter och första gräsvistelsen brukar alltid kännas rejält i vaderna. Jag kommer ihåg förra året/ eller förr förra året vid ungefär samma tid när vi spelade cupmatch mot Hultsfred. Jag och tre eller fyra till i mitt lag låg ner på planen med kramp i vaderna. Jag och min lillasyster låg på varsitt håll på planen och skrek. Det värsta är att när krampen väl har smugit sig dit så är det svårt att bli av med den. Vi hade heller inga reserver att ta in vilket gjorde att hultsfredspelarna inte var så glada på oss. Det måste ha varit oerhört roligt att kolla på den matchen, det tyckte i alla fall:)

Christoffer har förresten fått en lägenhet i Vimmerby nu, så han flyttar antagligen in nästa helg. Så där kommer jag befinna mig i sommar :)

/ Puss och kram skumbanan
Åse Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh lycka till på tentan! Som svar på din fråga: nepp, jag kommer inte att vara hemma över påsk för jag och Macke har nämligen bokat en resa till London då! Gäller att passa på när man kan eller hur? ;) Vad kul med lägenhet, men när tusan ska ni flytta ihop? ;)

2012-03-22 @ 14:47:00
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0