årsresume del 1

2011-01-14 @ 17:50:27Januari


Januari började med en lugn nyårsafton.
Jag bestämde mig för att fira nästa nyår utomlands, och det blev Köpenhamn!
Jag hade kort hår.
Jag drömde om att bli författare, liksom alltid förr. Nu har jag tagit tag i den drömmen och ska läsa 30 hp i svenska nu i vår.

Februari

Hela våren var en jobbig tid för mig, men det var inget jag delade med särskilt många, allra minst bloggen. I februari verkade det som om att jag höll mig mest själv.
Jag tittade mycket på brottsprogram.
Gick på en del balträningar.
Filosoferade.

Mars



I mars gick jag äntligen på Kent, för första gången mitt liv, och den stunden delade jag med Linnea. Konserten var magisk, men inte visste jag då att jag skulle gå på en ännu mer magisk Kent-konsert i Göteborg i augusti.
Jag fortsatte att fundera över livet.
Jag började tänka på studenten och vilka kläder jag skulle bära.
Jag var tillsammans med många andra studenter på Studentkryssning.



April

Jag började till och med att fundera över meningen med livet.


Vår samhällsklass var i Polen. Det var vår där och fantastiskt fint så dit vill jag absolut åka igen! Vi besökte saltgruvan och Auschwitz-Birkenau. En fantastisk resa.



SumSeven började att peppa inför studenten med ny design!

Maj

Studenten började kännas nära och vi festade mycket.
Jag fyllde 19 och firade ett år med körkort!
Vi gick äntligen på bal.



Juni



Jag tog äntligen studenten och det var fantastiskt roligt!
Jag kände mig för första gången på länge fri.
En stor förändring inträffade, men jag hade aldrig känt mig så lycklig.
Stora förväntningar inför sommaren.


Firade midsommarafton med mina favoriter.
Hultsfredsfestivalen ställdes in.
Vi spelade mycket kubb i Källängen och vem kunde ana att det skulle vara början på en fantastisk sommar och höst och förhoppningsvis 2011.



Sammanfattning av Januari-Juni:

Året började med ett par månaders tristess, jag mådde inte bra men sen början peppen över studenten ta över och plötsligt började livet att kännas underbart igen. Sommaren inleddes fantastiskt och jag har aldrig känt mig så lycklig som i somras.


Felicia Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: therese

ofta du också hade en jobbig tid i februari :P Inga fler jobbiga perioder, är det en deal eller? ;)

2011-01-16 @ 12:43:51
Postat av: Felicia

DEAL!

2011-01-16 @ 17:12:08
URL: http://sumseven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0